T-Shirt Thursday! Because it’s cool and it’s fun!

It's t-shirt Thursday!

It’s been a while since my last T-Shirt Thursday, yeah? Truth be told, I haven’t been browsing my favorite graphic tee sites for a while and I really don’t buy tees that often, anyway, because I always tell myself that I need more formal-ish type tops, but then again I’ve also been trying to stop myself from buying any more clothes. I don’t need more clothes, seriously. I have too many things I don’t use – shirts, frisbee jerseys, singlets, dresses, shorts, etc. I seriously need to purge my closet again AND give away or donate the stuff I don’t use anymore. I’m embarrassed to admit this, but we (my sis and me, I mean) still have the old stuff we discarded in our last purge, which was a couple of years ago! They’re all still up in storage. MY GAHD.

ANYWAY, I’m rambling. I know I have stuff to do with my current stuff and my old stuff and I really should do something about all that this week or this month, BUT, for today, let me just share the joy I get from seeing graphic tees with seriously cool and fun art. That’s really what I love about these, anyway – the cute and awesome art!  Check out the ones that caught my eye this week.

Read more

Yay it’s T-Shirt Thursday!

It's t-shirt Thursday!

Oh yay I have a new T-Shirt Thursday post! It’s been a while coz I’ve been busy.

NAH.

I’ve been a lazy blogger as always, that’s what. This blog has gotten so boring, I swear. I’m getting so frustrated over this reading and blogging rut, but I’m really really trying to get this blog back to how it was before. You know, more personal and fun (for me, anyway). I mean, sure I love posting about the books that catch my attention, but I also want to post more about other things, like stuff I find interesting or about what’s been happening in my life. Yadda yadda yadda.

Anyway highway, I gotta think and work on that for a bit. Now lemme attempt to entertain you with my graphic tee picks of the week! YAYYY.

Read more

T-Shirt Thursday: “Six or more things of one thing” designs

It's t-shirt Thursday!

It’s Thursday so I’m doing another rundown of the graphic tees that I’m loving this week! Yayyy. It really is super fun to browse. This week’s theme is “six or more things of one thing” which basically just means the t-shirt designs feature different types of one thing or something like that. Yayyy!

Read more

T-Shirt Thursday: Adorable Animals Edition!

It's t-shirt Thursday!

Yay t-shirts featuring animals! No need for more intro words, right? Check out what caught my eye this week! Yayyyy… ;)

Dogtor by Joel Robinson (Threadless): Eeeep! It’s a dogtor!

Catffeinated by Casandra Ng (Threadless): Look at those eyes! I love coffee and I avoid drinking it at night, but it rarely keeps me awake like this anymore. Unless it’s really strong coffee.

Read more

T-Shirt Thursday: Yay for Star Wars Tees and Tanks!

It's t-shirt Thursday!

Yep, we’re all madly excited about the new Star Wars film coming out so I’m doing Star Wars tees and tanks today! Woohoo! I’m not going to pretend to be a super fan, but I do like Star Wars. Hey, have you seen that Carrie Fisher interview that’s been going around? She’s great and super funny. If you haven’t seen it, go find it ASAPs (um, the extra ‘s’ means you gotta go faster than ASAP, so that means nowww). Heh.

Anyhoo, enough of this stupid rambling. On to the awesomeness of Star Wars graphic tees! These are some of my favorites. They are cute, no?

Read more

It’s T-Shirt Thursday! [Tank Top Edition]

It's t-shirt Thursday!

I love tank tops. If only I could wear them all day errr-day and errr-where! Seriously, it’s my dream life – tank tops, shorts and flip flops or cute kicks forever. These days, I’m also obsessing about kicks coz the hubby’s obsessed with them and he has a growing collection of cute sneakies in fun bright colors while I have, like, one pair. Gah.

Anyway, here are some of my favorite graphic tanks for this week’s T-Shirt Thursday!

Read more

T-Shirt Thursday!

It's t-shirt Thursday!

This week we changed the configuration of the fenced-in area for the puppies. We decided to give them a bigger space so now they have access to the most of the living room, including our couch. Little Max has already claimed the large pillow for his bed. Hairy part-husky boy Hero prefers to sprawl on the cold floor. It’s hard to keep Max from jumping on the couch so we decided to allow them on the couch except for the L-shape part, which happens to be my spot where I do all my stuff. Of course, it’s all they want to get to. Maybe it’s because that part is next to the window or maybe they just want to test my patience. LOL.

Anyhoo, all that have nothing to do with T-Shirt Thursday! Hurray it’s T-Shirt Thursday, friends! Yayyy. That is all.

Read more